Fredag 1/6

                                           
           
                                  

                                               Hej Alla Glada................

                                         Utav sju nätter har jag jobbat fem, så
                                         nu ska det bli skönt med lite ledighet..
                                         Jag missade både Melodifestivalen och
                                         Let's Dance förra veckan....så i kväll
                                         ska jag bänka mig i soffan framför tv:n

                                         Vi har varit tre nu två nätter för vi 
                                         har fått en ny nattsyrra som heter 
                                         Gunilla....och hon har mina helger
                                         och det blir bra tycker jag..........
                                         Men nu är det hög tid att komma
                                         i säng...Ha det gott.............A....

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en jätteskön & trevlig helg!



Lycka till med nya syrran!!



Kramar från sjuksängen...<3

2012-06-01 @ 11:19:15
Postat av: Madde

Njut nu vännen.

Utav sju nätter har du jobbat fem.....Då är du värd en myskväll.



Ha det bäst vackra Anita.....



Kram

2012-06-01 @ 20:30:30
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej fina Madde.......Ha en bra jobbarhelg...Kram...

2012-06-01 @ 22:22:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej fina Mariana....Det känns att man inte är sjutton längre...men jag njuter av det känns i kroppen att man jobbar....Kram...

2012-06-01 @ 22:26:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0