Sista natten

                          
 
                                    Sista Natten sedan semester......oj vad
                                    skönt det ska bli......jag är tillbaka på
                                    jobbet den 22 augusti igen...............
 
                                   I morgon bitti när jag kommer från jobbet
                                   klockan sju så drar vi söderut........kul
 
                                   Det har varit två sega nätter som jag nu
                                   har gjort, och den här kommer nog inte
                                   att gå så fort den heller................men
                                   i morgon så här dags är jag någon annan-
                                   stans...vi hörs då...........A....................

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hördudu, goe Anita... nu har jag ju förmånen att få vara Ditt sällskap sista natten före semestern och så här långt har det ju bara svischat till... halva natten gjord. Inte har vi varit arbetslösa...

En lagom paus har vi unnat oss och nu är det dax att dra iväg igen... fem timmar muck! Kram <3

2012-07-18 @ 01:55:18
Postat av: Anita

Hej Fina Mariana och tack för i natt och den fina vinflaskan jag fick av dig.....nu har vi kommit till Grossenbrode....och vi trivs så himla fint...kram..

2012-07-18 @ 22:09:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0