Kjol

 
                                      GodMorgon..........
 
                              I går kväll åkte Lars och jag ut till
                              Marieberg för att köpa lite nya
                              sommarkläder....Lars fick tag
                              nya jeansshorts och ett par andra
                              shorts tröja och skor...men jag som 
                              skulle ha en kjol, jag hittade då
                              ingenting......så nu ska jag åka i
                              väg och köpa mig lite tyg och så
                              ska jag sy ett par kjolar.......det
                              hinner jag nog innan jag går på
                              semester tror jag........ja blir det
                              några så kanske ni får se resultatet
                              här....Ha det gott..............A...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0