Torsdag 19/1



       Ja då var det redan Torsdag.......tiden
       går i en rasande fart.....men det är bra
       då får vi snart lämna detta mörka land
       och åka till sol och värme......skönt....

       I morgon börjar jag jobba igen efter min
       ledighet...det ska bli skönt tycker jag,
       man behöver jobba och få lite upp-
       skattning från våra brukare.....för
       det känns ända ner i tåspetsarna när
       en gammal farbror tittar en stund på
       mig och säger...du är bra snäll du....
       och det är ju det som räknas...inte
       vad arbetskamrater tycker om en, 
       utan vad brukarna tycker............
 
       I kväll ska Goe Gubben och jag "slå
       till" med hemmagjord smörgåstårta
       den ska sitta fint den.......A.........

      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0