Tekanna



             När vi var inne i stan i går så köpte
             jag mig en ny tekanna......en röd....
             det blev en fin färgklick i köket........
             köket ja...det är en enda stor arbets-
             plats med sågbockar och diverse verktyg
             som ligger utspritt överallt.......och så
             denna sågspån som är i hela huset, för
             djuret ska stå under när gubben sågar
             och jag försöker sopa undan spånet i
             en hög och vänder mig om för att ta
             sopskyffeln.....ja vem står då  mitt
             i spån-högen och trampar....jo djuret
             men det blir nog bra när det blir färdigt
             Ha en bra fredag...........A................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0