Nytt kök



                     Nu är det ett tag sedan jag var inne
                     och gjorde ett inlägg i bloggen.......
                     Jag har haft semester från jobbet,
                     bloggen och facebook.......och det
                     har varit skönt.......men nu kör det
                     igång igen med en tre nätter på
                     fredag natt, sköterskorna har bytt
                     schema så det har varit lite rörigt
                     men jag har bestämt att nu är det
                     som det är och blir vad det blir......

                     Köket är nu färdigt och det vart lite 
                     ommöbleringar av stora skåp, men Erik
                     var hemma och hjälpte Lars att flytta 
                     det tyngsta upp till övervåningen.......



             Nu är det rött och vitt som gäller..............



                   Vi har varit inne i stan och köpt olja
                   och vinäger i fina flaskor.....jättegoda....



              Det här gulliga paret står på fläkthyllan

              Vi har även beställt vår årliga resa till
              Teneriffa.......som jag ser fram mot

             Men som sagt på Fredagnatt börjar
             jag jobba igen efter min ledighet och
             då är det som vanligt igen........A..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0