Fredag 20/1



            Fredag den 20/1......Jag har nu varit ledig från
            jobbet sedan den 1/1.........men i natt kör jag ,
            igång igen och jag tycker att det ska bli så himla roligt...
            I eftermiddag blir det till att titta på skidskytte
            och bläddra lite i nya LEVA&BO....................



         Sedan ska jag äta något riktigt gott.....apelsiner
         med vispad grädde....mums..................................



                        Mina fina vita tulpaner.........

                    

                        Från denna gossens mormor
                        har jag nu fått Noel's riktiga
                        namn....han heter ju inte alls
                        ....Gräntz...utan....Roos......

                        Ha en bra Fredag.......A.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0