Slappar Söndag



                 I går var Anna och Magnus hemma
                 och åt taccopaj, västerbottenostpaj
                 och kycklingpaj.....Daniel och Erik var
                 också hemma så det var full fart hela
                 dagen......när vi hade ätit drog vi ut till
                 Anki's Magasin, och där blev det lite
                 handling i vanlig ordning......Magnus och
                 Anna hittade en klocka, en fotoram och
                 en duk....själv köpte jag mig en hiss-
                 gardin och två ljuslyktor........

                 Ja sedan kom Ann-Sophie och Lasse
                 och då var det dags att sätta sig på
                 bussen in till stan för att avnjuta vår
                 julklapp från de två yngsta sönerna
                 nämligen en god måltid på den Italienska
                 resturangen Alforno...........och det var
                 god mat och vi hade väldigt trevligt
                 tills vi satte oss på en iskall buss hem
                 igen och då var det nästan -18 grader



                  I dag har vi haft en slappar Söndag
                  jag har pysslat med lite målning av
                  divers ting......och så har vi ätit av
                  pajen som blev över igår.......Så kom
                  Erik och Jimmy hem en stund..........



               Magnus tog ett bra kort på Ludde
               där man ser lite av hans ögon som
               är svårt att få med på kort annars

               Nu ska jag sänka ner mig i ett hett
               bubbelbad........Ha det gott.......A..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0