Fredag 3/2



                     GODMORGON...Alla Glada.....

             Det har varit lite dåligt med  uppdateringen
             här på bloggen.......men  jag har gjort ett jobbar-
             pass igen så nu är jag långledig................

             I kväll blir det kräftor och kyckling-baconpaj, så
             därför ska jag provsmaka dessa två små rackare
             för att se om de är tjänliga till att bjuda Goe Gubben
             på i kväll........Jag ska åka in till min optiker i dag för  
             att kolla min syn, jag är ju insulin behandlad diabetiker 
             synen måste därför kollas noga och nu börjar jag se
             lite dåligt tycker jag.........I kväll kommer Erik hem från
             GranCanaria där han har varit med två kompisar i en
             vecka.........Han brukar ju titta in nästan varje dag
             så det har varit lite tomt här hemma, och jag tror att
             Ludde saknar honom lite också, för han spetsar öronen
             och tittar mot dörren när vi talar om Erik................

             Jag kunde konstatera att jag har passerat datumet
             för min bloggstart som var i Januari 2009............
             alltså för 3 år sedan......ja åren de går..........men
             jag säger som Tina Törner....En lär ju vara död längre
             än man levat........ett bra konstaterande tycker jag...

             Nej nu är det hög tid att sätta igång med pajen.........
             Ha det gott och trevlig helg på er..........A................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0