Vitaminer

 
                 Oj vad goda apelsinerna är nu
                 söta och saftiga....................
 
 
              En fruktpress som jag köpte lite
              billigt för 20-25 år sedan och nästan
              aldrig varit använd, plockades nu fram
              och jäklar i min lilla låda....den funkade
              rätt bra.......................................
 
 
               Oj vad gott det var...och för mig
               blev det en fruktsocker chock, men
               ibland fär man unna sig det också.
               mycket vitaminer fick jag i mig också...
 
 
                Så här visar min telefon att väder-
                leken är i Fjugesta nu................
 
 
           Nästa helg blir det nog att "tända på"
           i tunnan..........Gött.........A..............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0