TOMTAR

 
                Ja denna fina gamla tomte har jag nu
                satt fram, jag tycker att han är såå
                himla söt......men kan jag ha den framme.
 
 
            Så får jag se denna tomte som sitter
            nerstucken bland mina hyacinter ????
            är det inte lite "Asiat" varning här ????
 
           Så funderar jag på denna förskollärare i
           Laxå som ville vara politisk korrekt och
           förbjuda en pojke att vara pepparkaks-
           gubbe........Jag trodde att vara
           Politisk korrekt innebar att man står
           och säger och lovar saker och sedan
           gör precis tvätemot......eller har jag
           fattat fel.......så nu ska jag vara politisk
           korrekt och ta bort mina tomtar....hehe...A

Kommentarer
Postat av: Madde

Dina tomtar är så fina såååååå.
Hoppas att natten varit bra.Skönt att så gott som allt är fixat till på Måndagmorgon när du går av ditt pass o tomten ska komma;).
Här i Hulvik är allt klart...bara lite mer julgodis som ska fixas.Nu vill vi önska dig och goe...och era rara barn o lille Ludde "såklart" en riktigt GOD-JUL.
Varma Julkramar från oss alla i Hulvik <3

2012-12-22 @ 07:43:45
Postat av: Anita

Hej Fina Madde....Ja natten har varit hektisk men allt löste sig på bästa sätt till slut...Ja du på måndag blir det en varm glögg och pepparkakor och
mycke vila.....för på tisdag brakar det loss här hemma med julmat och svärmor och hela gänget...Tack goa Madde...jag önskar er alla i fina Hulviksstugan en riktig God Jul.....kram till er :)

2012-12-22 @ 16:31:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0