Söndag 9/12

 
                 Söndag kväll och Anna dagen.....
    
          Ja nu är det söndag kväll och i morgon börjar
          en nya vecka......ojoj det går alldeles för fort
          snart har jag slut på min semester.......men
          den kommande veckan har jag inte så mycket
          inbokat.......vi har APT på tisdag........men nu
          är det hög tid att börja tänka på vad jag ska
          laga för julmat......och det är ju ingen ide att
          fråga pojkarna för enligt dom så ska det vara
          den mat vi alltid har haft på julen...........badet
          igår var härligt +40 grader i tunnan och nästan
          - 15 grader ute......perfekt badväder.......när Fia
          Lasse och Daniel gått hem och vi plockat i
          ordning gick Lars och jag ut och satte oss
          i badet igen.....så himla skönt......I dag är det
          Anna dagen så då drog vi in till Magnus och
          Anna på namnsdagskaffe......gott........och
          när vi sitter där och fikar hör vi från stor torget
          Oh Helga Natt......mysigt......men som sagt
          nu är denna helgen slut...så det enda som
          återstår är att krypa ner i bingen......A.........                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0