Rastlös

             
                     GODMORGON..........
 
                Jag är rastlös och har ingenting
                att göra......men snart kommer
                det andra tider, min ledighet är
                snart slut och jag har ännu inte
                börjat att planera julen, jag har
                inte handlat några julklappar och
                inte heller någon julmat, pyntat
                köket har jag gjort, det gör jag
                alltid till första advent men sedan
                är det dåligt.....känner  paniken
                att inte hinna, kommer nära, och
                ändå tycker jag det är alldeles för
                tidigt att börja förbereda nu,och i
                dag har vi APT möte, det kanske
                gör att adrenalin påslaget går i topp
                vi får se.....nu kryper jag nog till
                Goe Ludde som har intagit husses
                säng.........Ha det gott........A....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0