Mat och mera mat

 
                             GODMORGON.......
 
          Den grillade kycklingklubban igår blev helt
          perfekt...så god så................
 
 
            I dag ska vi slå till med Ankbröst......och
            potatisgratäng......den minsta sonen har
            varit hemma och talat om att dagens middag
            tar han gärna i en matlåda tills i morgon då
            han jobbar........annars tycker jag det är en
            mysig dag då snön viner runt husknuten och
            man går på lite halvfart här hemma, ja ialla
            fall jag, Goe är det full rulle på......just nu
            inventerar han sin vinkyl för nu ska det ändras
            om på övervåningen.....och han har vikit tvätt
            och städat tvättstugan.......själv sladdar jag
            fortfarande runt i min onepice.....men nu
            tänker jag hoppa in i duschen och klä upp
            mig lite till Ankmiddagen.........A...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0