Frisk

         
 
          Ute är det nollgradigt och det har
          kommit några cm snö....jag
          tycker att det gott kan få vara
          ca fem grader kallt och solsken
          och inte detta hattande hela tiden
         
          Usch vad jag retar mig på facket
          och så tittar jag på hur mycket
          jag betalar per månad så blir jag
          ännu mera förbannad......över
          500 kr/månad......och vad får jag
          för det......en almanacka varje år
          och en tidning som jag på sin höjd
          löser korsordet i.......nej nu gäller
          det att ta sig en allvarlig funderar
          på att gå ur facket.......A...........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0