Förberedelser

 
        Jag önskar att jag skulle vara som Ludde...Jul-
        stress.....vad är det......julskinkan är nyss uttagen
        ur ugnen....och vi äter APK-limpa till den....två gånger
        per år äter vi APK limpa.....det är till jul och när vi
        kommer hem från semestern.....I kväll kom Daniel
        och gjorde oss sällskap med skinksmörgås och
        julöl.........så gott så.........................................
 
           Granen är klädd, skinkan är gjord, köttbullarna
           ligger i frysen....julklapparna är inköpta...........
 
 
              Ludde är förväntansfull............
 
 
             Och mitt i alltihopa kom favorit lek-
             kompisen Erik hem för att hämta en
             matlåda med pannkakor...och nu
             ligger inte en matta rätt..............
 
 
           Men nu är det mesta av julklappsköpen och
           vissa maträtter gjorda...granen är på plats,
           och i morgon kväll går jag på ett trenätters-
           pass...och går av på Julaftons morgon......
           när jag höll på med att julpynta kom svär-
           mor på besök så det sista gör jag i morgon
           .....Ha en bra kväll..................A.............
 
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0