Visby....

 
                   Sista dagen på Goland tillbringade
                   vi med en heldag i Visby tillsammans
                   med Anna och Magnus.......en jätte-
                   fin vistelse avslutades bra, och här
                   kommer lite bilder från Visby.......
 
 
                   Far och son........och Ludde....
 
 
                Någon av portarna....syd eller väst??...
 
 
                 Botaniska trädgården....fint....
 
 
           Tänk att de hade ett "Ap-träd", ett sådant
           har jag också hemma .............
 
 
          Anna Magnus och Ludde på "kärleksbron"...
 
 
               Smala fina gränder med klängrosor...
 
 
          En tur genom Almedalen blev det också
          sedan blev det en god glass i glass-
          magasinet innan vi sa hejdå till Magnus
          och Anna för att ta båten över till Oskars-
          hamn....och det blåste 12 sek/m......men
          både Ludde och jag klarade oss bra......A..

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh Visby.....vad jag längtar tillbaka.
Vi hade det så jäkla gott när vi var där.
Visst är det väl vackert där....känns lite som man är utomlands på något sätt.
Jag älskar Gotland...
Kraam

2012-08-10 @ 07:53:47
Postat av: Anita

Javisst är det fint på Gotland .....och att få uppleva det med Magnus och Anna gjorde upplevelsen komplett.....Anna som har varit där varje sommar sedan hon var liten och visade oss alla fina platser....Kram...

2012-08-10 @ 19:36:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0