Västkusten

 
                         GodMorgon alla Glada
 
           Det är onsdag morgon och klockan är snart
           sju.......och vi är ..ready to take off......vi ska
           styra kosan mot Västkusten......................
 
 
                Vi har nu kommit till Grebbestad........
                Jag har alltid velat åka lilleputttåg
                men det är aldrig någon som velat
                med , men nästa år då jäklar ska jag
                åka tillsammans med ett litet barn-
                barn......ska bli sååå roligt........A....
        

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej....vad jag längtar efter dig när jag ser dig så här.Du är bara ute och reser och far.Men snart är det höst och du är hemma där du ska va;).
Då får vi träffas och ta en fika tycker jag.
Förstår dig att det blir kul nästa år när du får sällskap då du åker lilleputtetåg:).
Ha det gott och kram på dig<3

2012-08-10 @ 08:00:04
Postat av: Anita

Hej fina Madde...klart att vi ska ta en kaffe och kanske en loppisrunda när jag kommer hem.....Ja så himla roligt det ska bli att åka lilleputttåget med nya barnbarnet.....längtar gör både Lars och jag ska du tro....Kram....

2012-08-10 @ 19:21:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0