Regn

 
             Ja nu var det så att jag skulle åka
             och köpa mig ett bälte för mitt gick
             sönder på jobbet härom natten när
             jag råkade böja mig ner ??..........
 
             Och så himla lägligt hängde det en
             röd fin klänning och vit kråsblus där,
             och så sprang jag på denna sovpåse,
             och sådant går ju alltid åt, så det fick
             naturligtvis följa med med mig hem...
 
            Nu är Ludde promenaden tagen i regn-
            vädret så nu ska jag krypa in i min go
            one peace och fårskinnstofflor, och tända
            lite ljus...och bara mysa.......A.............
      
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är väl för gooo.
Kram

2012-08-31 @ 08:11:11
Postat av: Anita

Haha......Trevlig Helg på er i Hulvik...kram...

2012-08-31 @ 08:45:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0