Huvudvärk

 
                   Hej Alla Glada..................
    
         Ja då är det dags för första jobbarnatten,och
         efter gårdagens ATP så har det inte hänt så
         mycket på jobbet under min semester, så
         det känns skönt........jag har ju gått över på
         en annan slags kost och jäklar vilken huvud-
         värk jag har fått.......men det kanske följer
         när allt skit skall ur kroppen....nu ska jag
         göra mig en god smoothie på:
 
         1dl grädde
         1dl yoghurt
         1dl mjölk
         1dl bär, ( Hallon, blåbär eller jordgubbar)
         isbitar...........
         Mixa allsammans till en slät smoothie.
         och tillsätt 1/2 dl kolsyrat vatten.....
        
        Ha en bra dag alla fina bioggläsare...A....
        P.S.....nu kom Erik så han ska även få
        sig en vitaminkick....D.S............
 
       

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo men visst är det så.Din kropp renas nu och då kommer det lite krämpor här och där...men sen jäklar blir det bra ska du se.
Verkar gott det där...tack för tipset;).
Kraam Madde

2012-08-22 @ 13:48:27
Postat av: Anonym

Hej Madde....Ja nu gäller det att "stå ut"...när allt skit ska ut.....ja den är jättegod och mätt blir man med....Kram....

2012-08-24 @ 13:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0