Hemma igen

 
         Ja då är vi hemma igen.........vi gjorde ett
         stopp i Gränna för att käka och köpa polka-
         grisar....men sedan kom vi på att egentligen
         gillar vi inte polkagrisar....så vi köpte aldrig några
         Men nu sitter vi här i stugan med tända värme-
         ljus och tycker att det nog är höst..................
         De sålde ut sina varor i affären på campingen
         för halva priset ...och där köpte jag dessa fina
         silver träskor för 40 kronor tror jag att det var,
         jag vet inte hur de räknade...men billigt tyckte
         jag det var.......vi har haft besök av två av våra
         pojkar redan....den ena med en tvättpåse....??
         som nu är tvättad, tumlad...och klar.......A......

Kommentarer
Postat av: Madde

Välkommen hem vännen min:)

Kraam Madde

2012-08-15 @ 10:01:50
Postat av: Anonym

Tack snälla Madde......snart blir det väl en loppisrunda......Kram....

2012-08-15 @ 10:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0