Arkösunds camping

 
             På Arkösunds camping mötte vi upp
             Fia och Lasse......här var det fint väder
             med sol och bad ........vi kollar in OS
             och här är två som ska vara med 2016
 
 
       Ja inte vet jag vad grenen heter......men det behövs
       mycket träning.....det såg jag innan de hade kommit
       så här långt.......Nu är det Lördag den 4 augusti och
       jag har 2,5 veckor kvar att vara ledig, så nu stannar
       vi hemma över helgen för att klippa gräs, tvätta hus-
       bilen och klädtvätt.....så på måndag får vi se om vi
       drar ut igen......beror på vart det fina vädret finns...A..
   
           

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha vad duktiga dom är.Det där har dom tränat mycket på det förstår jag;).
Jag tror att era grannar på campingen har haft det riktigt roligt i erat sällskap.
Kraaaaam

2012-08-10 @ 07:50:28
Postat av: Anita

Haha....ja jag tror också att våra grannar hade roligt där de satt bakom sina gardiner i husvagnarna...men vet du vad det bjuder vi på...grannarna var skit trevliga och det kanske är för att vi bjuder på oss själva...Kram....

2012-08-10 @ 19:31:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0