Vårstädning



          Ja då fick jag ett stolleryck i morse och
          tömde mina överskåp i köket på allt, nu
          ska det städas och röjas...pust och stön
          men det är ju så himla skönt när det är
          klart, då är det hög tid att ta itu med alla
          smutsiga fönster...........................



          Påsken är också bortstädad, det är bara
          denna gula kruka som står kvar på köks-
          bordet...........Sedan ringde jag upp min
          "gamla" arbetskamrat Mariana och vi
          har bestämt att hon kommer hit på fika 
          om 14 dagar....det ska bli jättekul.....jag
          saknar henne väldigt mycket på jobbet
          om nätterna......alltid hände något tokigt
          när vi jobbade.......och vi skrattade mycket
          det var så skönt att gå hem och lägga sig
          i sängen och tänka på allt roligt vi haft.....
          Ser fram mot att träffa dig igen....Kram..A....
         

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj oj oj vad flitig du är vännen.

Tänkte bara kika in här för att få skratta lite.....men det enda jag fick var en känsla av hur slö jag är.

Det där borde jag också göra.....men tänk att jag sitter bara och virkar här hemma i soffan.



Rara stövlar du köpte på påskresan:)



Kraaam Madde

2012-04-11 @ 13:23:09
Postat av: ANITA

Snälla fina Madde...inte ska du ha dåligt samvete..jag vet inte när jag gjorde det här sist så nu var det välbehövligt....skönt när det är gjort..i detta "fina" vårväder....vad virkar du nu för fint..??...Javisst var stövlarna rara....Kram och ha en bra dag i soffhörnet....<3

2012-04-11 @ 13:27:31
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0