Torsdag 19/4



              I dag gör jag inte många knop.......
              sitter och väntar på att det ska
              komma en gubbe och titta på
              pannan......sedan blir det lite
              färsk pasta till middag och jag
              tror att jag har hittat en påse
              med köttfärsås i frysen....men
              det kan lika gärna vara någon
              sort fond eller pizza sås, som
              han som är frysansvarig i detta
              hus har slängt i frysen, jag brukar
              för det mesta skriva på vad jag
              fryser in....men sedan finns det
              sådana som tror att de har ett
              himla bra komihåg...........fast
              det är precis tvärtom........men
              det blir spännande att se vad det
              blir till den nykokta färska pastan
              kanske en fond kokt på fiskrens...
              Ha en bra Torsdag kväll........A.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha...Goe Anita... det där känner jag igen..:)

Herrarna har antagligen samma sorts hjärna... hoppas att det är nåt passande i påsen... spännande... ha dä gott...kram..

2012-04-19 @ 18:25:22
Postat av: Mariana

Du förstår nog vem kommentaren kom ifrån...:)

men det framkom visst inte...:(

Kram från Mariana

2012-04-19 @ 18:27:42
Postat av: ANITA

Hej Mariana.....Vilken tur jag hade för det var köttfärssås i påsen....skönt...roligt att det finns flera än min Goe Gubbe som gör lika...kram...

2012-04-21 @ 13:21:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0