Tisdag 3/4



                        GodMorgon Alla................

           Ja då har jag gått av ett jobbarpass och är nu
           långledig........och just nu känns det  bra för 
           jag känner mig lite sliten.......det har varit lite
           "mycket" på jobbet nu ett tag, med personal
           som har slutat och så kommer det nya......nu
           är jag såååå trött på det.......att hela tiden få
           nya arbetskamrater känns just nu tungt.......
           Ont i ryggen har jag också så det ska bli skönt
           med 1,5 veckas ledigt nu......för jag är trött.....
           trött....trött........!!
           Erik kommer hem efter jobbet i dag och jag ska
           ta ett blodtryck på honom, för han svimmade i
           går morse när han gick upp......men antagligen
           är han "lågtryckare" som jag.....men vi ska ta
           ett tryck i e.m och kolla............Annars ser det
           ut att bli skitväder i Påsk....och jag som hade
           tänkt att ta ett premiär bad......men vi får se
           hur det blir och vart vi åker.....Skåne skulle få
           riktigt busväder så vi kanske måste ändra vår
           rutt.......men det får ni läsa om ifall ni går in
           här på bloggen och kikar..........A..................  
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0