Tisdag 17/4



                     GodKväll alla Glada..........

        Då har jag varit en sväng in till USÖ, 1815 hade
        jag tid för mammografi......och det gick bra så
        nu är det två år till nästa gång.......Vi var även
        inne på hund och katt och klippte Luddes klor
        sedan var jag inne i gardinaffären och köpte
        nytt tyg till kökssoffan och stolarna.............

        Ann-Sophie var här en sväng på e.m och innan
        vi drog till stan var Erik hemma också....i morgon
        ska Goe Gubben träda in i tjänst igen efter sin
        influensa eller vad det nu var......själv känner jag
        mig lite konstig i kroppen....jag har lite halsont
        och fryser lite till och från......vi får se vart det
        barkar......ska jobba två nätter........men nu ska
        jag gå och ta ett stort saftigt äpple.........A.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0