Söndag 29/4



             Nu har vi förflyttat oss till Östhammar
             vi står på klackskärs camping.............
             Fia och Lasse har återvänt till Fjugesta
             eftersom båda ska jobba i morgon......
             Erik ringde han hade varit hemma och
             matat fisk......det luktar apa i köket eller
             i tvättstugan sa han.......och då kom jag
             på att jag kanske glömde en full soppåse
             i köket ......en som jag skulle ha tagit med
             mig ut innan vi åkte, men då vart det så
             jäktigt för både Daniel och Erik var hemma
             och utanför stod Fia och Lasse och väntade
             på oss.........men men.....den får väl stå
             tills vi kommer hem om inte Erik tar ut den
             innan dessa.........här är det 15 grader
             och vi sitter ute och gottar oss i solskenet
             I dag är det 33 år sedan jag kom in flyttande
             till Fjugesta från Mönsterås......oj vart tar åren
             vägen egentligen....................A..................

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilken skön bild på Dej, Ärtiga Märta! :)

... och vilken tajming med vädret!



Du får väl köpa med Dej luftrenare på hemvägen... haha... alla gör vi våra missar... förstår att Du ville dra iväg fort som f**...



Grattis till Dina år i Fjugesta! Du får ta Dej ett extra glas vin ikväll... :)

Ha det fortsatt gött... kram... <3

2012-04-29 @ 18:29:52
Postat av: Anonym

Så härligt ni har det i solen,det är skönt med lite långledigt nu det behöver vi säkert lite till mans .Själv har jag påbörjat husmålningen som inte blev klar förra sommaren,5 liter har jag vräkt på idag,jäklar så bra det blir och vad nöjd jag känner mig när jag med en kall öl inspekterar dagens verk.

Kram på er och ha det gott var ni än befinner er.AQ

2012-04-29 @ 21:13:04
Postat av: ANITA

Hej Mariana......Det svider faktiskt lite i skinnet efter en eftermiddag i solen.....ska nog köpa frisk luft på burk och ta med hem......Tar mig ett glas rött och tänker på dig som måste jobba....Kram....

2012-04-29 @ 22:12:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: ANITA

Haha.. Anette....ja det man inte hinner ena året får man ta det andra ...så är det bara.....men du är duktig som har gjort av med 5 liter på bara en dag.....då är du värd en kall öl...kanske två.....Kram....

2012-04-29 @ 22:15:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0