Lördag 21/4



            Goe Gubben har lagt sig i bubbelbadet
            och jag har diskat upp efter en god
            middag.....som goe har lagat....fläsk-
            file' och hasselbackspotatis......gott....



          Solen sken så rart så jag satte mig i kuvösen
          med ett glas vitt, i våra glas från vinmässan i
          Örebro....jag har 12 st.....fina glas..............



         Jag satte upp fötterna på en fotpall 
         och kollade in tv:n..........................



        Trevlig Lördagskväll på er alla.........A.............
        

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja, jag säger då det... Du är allt livsnjutaren nummer ett, Goe Anita!

Vilket härligt liv och vilken god mat!

Skål & kram...<3

2012-04-21 @ 19:10:29
Postat av: ANITA

Skål och kram Mariana......Jag har jobbat fem nätter och ordnat ett 35 års kalas denna vecka...så nu njuter jag .....härliga lördag......Kram....

2012-04-21 @ 19:20:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0