Invägning



                       Eländes elände........i dag efter
                       en bantar vecka ställde jag mig
                       vågen......f*n, f*n, f*n......den
                       hade rört sig åt fel håll............
                       nu åker den j*keln ut..............

                       Alltså nu är det hög tid att ta ett
                       stort grepp om vikten......i går när
                       jag var på mammografi så höll de
                       på att få med en bit av magen in i
                       skannern......men då sa jag ifrån,
                       magen får de skanna på en annan
                       avdelning sa jag**.......jo det 
                       höll de med om.....hehe.......A......






                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är allt för härlig Goe Anita...:)

Köp en ny våg! Den Du har kanske har gjort sitt...

Inte lätt det där med vikten... vi får kämpa på... kram...<3

2012-04-18 @ 17:36:39
Postat av: ANITA

Ja nu är det slutvägt på den vågen...men jag tycker att byxorna sitter lite lösare...kram...

2012-04-18 @ 20:17:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Mariana

Mer muskler!

Kram :)

2012-04-18 @ 23:29:16
Postat av: Anonym

Haha....muskler.....behöver man det....är det inte därför vi har stora karlar.....kram...

2012-04-19 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0