Tisdag kväll

       
           Ja, i kväll känner jag av mina
           fyra cortisonsprutor  som jag
           fick idag i min armbåge........
 
        
        

        Jag fick två sprutor på ovansidan
        och två på undersidan........och
        själv stack docktorn sig i handen
        efter att jag fått min andra spruta,
        är det ett tillbud, för det kan ju inte
        bli en arbetsskada.....ja det beror
        ju på om jag smittade henne....med
        ( diabetes eller ulcerös colit).........
        aj eller oj det är frågan................

        Tennisarmbåge-golfarmbåge-Damm-
        armbåge-dammsugsarmbåge-skur-
        armbåge-musarmbåge.......ja kärt
        barn har många namn..........A......




Kommentarer
Postat av: Madde

Aj aj aj aj....



Krya på dig vännen:)



Kram

2011-09-21 @ 08:29:45
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Tack Madde....kram

2011-09-22 @ 13:59:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0