Tisdag 13/9



                       GodMorgon.......

       Det verkar som paraply är ett klädesplagg
       som man måste se till att ha med sig vart
       man än går dessa dagar........I går var jag
       en sväng hos min diabetessköterska och
       tog prover....och jag varnade henne direkt
       att proverna var nog inte så bra nu efter
       sommarens förlustelser utomlands........
       men oj vad fel jag hade.....de var jätte-
       bra...så både hon och jag var nöjda när
       jag gick därifrån.......och sedan såg Goe
       och jag ett tv program om LCHF kost
      ...... så i dag ska jag ringa och sätta upp
      tid i träningslokalen på Kastanjen och
      sedan blir det stenhård körning av LCHF
      kost fram till Jul.......................

      Efter 27 år i detta huset så är det nu dags
      att byta ut pannan vi har.....så Goe Gubben
      bestämmer tid med alla möjliga karlar som
      kommer och tittar och ska göra kostnads-
      förslag så jag måste hålla mig hemma vid
      ett visst klockslag......men hitills är det bara
      1 av 4 som har kommit vid rätt tid och två
      har inte kommit över huvet taget............

     I dag blir det till att baka ett nytt LCHF bröd
     jag ska testa mig fram lite hade jag tänkt mig
     vi får se......blir det bra kommer receptet
     ut på bloggen.........Ha det gott i regnet....A.... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Det värsta som finns är att passa tider..med människor som INTE passar tider.

Har man sagt en tid....så är det den tiden som gäller och inget annat(får man förhinder så hör man ju av sig...eller hur?).



Spännande med receptet på brödet.

Lycka till med baket vännen.



Kraaam

2011-09-13 @ 07:49:39
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Håller helt med dig....tider är till för att passas och inget annat.....Jag känner att det är en bakdag i dag.....Kram.....

2011-09-13 @ 07:57:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0