Söndag.



         Dagen efter......Kinamuren......då blir det
         köttfärsbiffar stekta i mycket smör av min
         favorit-kock...Goe Gubben.......Vi har varit
         en sväng in till stan för att hämta Svärmors
         bil som hon och Bettan åkte in med i natt....
         de har nämligen dragit en vecka till värmen
         i Kroatien....och jag känner mig "lite" avunds-
         sjuk faktiskt....jag vill också åka i väg från
         denna årstid...........men det är ju skönt att
         kunna åka i väg i Mars också....så jag får
         nog snällt vänta tills dess............A..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysig han ser ut när han står där din goe...



Kram

2011-09-26 @ 08:16:06
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Javiss är han stilig med sitt förkläde från Anki's magasin....Kram....

2011-09-26 @ 11:04:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Mariana

... Stilig kock i tjusigt förkläde!

Bara kockmössan som fattas. Det får Du fixa en till Din Din Goe Gubbe! ... Kram :)

2011-09-27 @ 20:42:40
Postat av: Mariana

Hoppsan... där smög sej in en liten upprepning,

som inte var meningen... Din Din.. haha...

Tror inte att det behöver upprepas att han är Din! :)

Det är lätt att snubbla på tangenterna.. kram..

2011-09-27 @ 20:50:02
Postat av: Anita

Hej Mariana.....visst är han stilig ...men det är som du säger, det fattas en kockmössa......måste försöka få tag på en till honom......jag vem snubblar inte på tangenterna......jag gör det också....Kram.....

2011-09-28 @ 07:43:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0