Söndag 4/9



         Då var det slut på denna helgen, i kväll blir
         det till att jobba igen,  jag kör nu två nätter
         sedan är jag långledig..........I dag har jag
         gjort en kålpudding till middagen och nu 
         slängde jag ihop en sockerkaka för jag
         blev så sugen på något sött...............



         Haha ser ni så gula fina sockerkaksskivorna
         är ...ja det beror inte på äggen...........nej jag
         slängde i lite gurkmeja....som ju är smaklöst
         men färgen blev bra tycker jag...förr i tiden
         var det mera färg på äggulorna mot vad det
         är nu....men det beror väl på fodret som de
         får att äta antar jag......Nej nu blir det att
         hoppa in i duschen....jag har badat i tunnan
         i dag det var +18 grader.....friskt och skönt
         Ha en bra Söndags kväll..................A.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Smart idé med gurkmeja....Men du ska få ägg av mig vännen.Mina små pullor dom äter inget skitfoder.Dom går och äter fritt i trädgården och får våra rester som blir över i köket.Så deras gulor är så där gula som dom var "förr i tiden".



Kram <3

2011-09-05 @ 09:54:34
Postat av: Anita

Hej ...Ja dina ägg är fina dom, och det är ju som du säger för att de få vanliga matrester...det fick ju djuren förr i tiden.....Hur många höns har du nu..????

2011-09-05 @ 13:30:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0