Positiva tankar


                             GodMorgon

              Från och med idag ska jag bara tänka
              positivt.........jag är i botten en positiv
              människa med så här på hösten kan
              det faktiskt smyga in sig en och annan
              negativ tanke........och nu känner jag
              att vissa saker kan trycka ner mig när
              jag tänker för mycket på det, så nu
              ska alla negativa tankar ner i en penga-
              burk.......och det kan gälla alla negativa
              tankar om världen, jobbet och familjen.
              Varför ska jag gå och reta mig på sådant
              som tar energi ifrån mig.........nej ner med
              med en tjuga i burken istället....och redan
              nu känner jag att jag ska lägga en tjuga
              i burken när detta inlägget är klart..........

             

                Eftersom jag nu gått ner dessa "förargliga"
                kilon som jag gick upp under mina åtta
                lediga veckor i somras ska jag nu börja
                träna nästa vecka.........det var ju ett ny-
                års löfte som jag gav att under detta året
                börja träna och nu tycker jag det är hög
                tid för det........och eftersom jag är inne
                i positivt tänkande så kan det ju inte bli
                annat än roligt...........Solen skiner och
                jag känner mig pigg och utvilad så nu
                blir det frukost i kuvösen med dagens
                tidning.........Ha det gott........A.............


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt med dig,varför ödsla tid,kraft och energi på saker man ogillar.Må gott och ha en bra helg AQ

2011-09-29 @ 17:09:55
Postat av: Anita

Hej Anette.....Det är bara det att det ska ta så lång tid innan man kommer fram till det beslutet....Ha en trevlig helg du också...

2011-09-30 @ 09:15:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0