Måndag 5/9



        En tråkig Måndag är det i dag tycker jag, men
        jag har nyss vaknat efter en rätt jobbig natt på
        jobbet.....ibland skulle man vilja dela på sig så
        att man kunde vara på många ställen samtidigt, 
        men det funkar ju inte så......men vi klarade denna
        natten bra tycker jag ....men det är mycket
        tankar som far runt i skallen när man kommer
        hem och kryper ner i sängen...............Det
        var visst någon poet som sa att "Det är synd om
        människan"....och det ligger nog mycket i det.....
        Nu har jag en natt kvar sedan är jag långledig,
        och på Torsdag tänker vi ta husbilen och dra
        till Ullared en sväng........Hela fredagen ska gå
        åt till att handla.......hoppas nu att det inte är så
        mycket folk.......men det är ju nästa mitt i månaden
        så det är nog inte så många "bidragstagare" där
        då..........och förhoppningsvis blir det fint väder
        för nu ska det badas i havet.....kanske för sista
        gången i år ......Vemodigt i så fall..........A.........

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hallå där....



Vad flitig Du är som redan orkat skriva i bloggen efter jobbarnatten! :)



Ja, nog får vi göra skäl för vår lön på nätterna... men trevligt har vi!



Önskar Dej en bra natt inatt (utan bålgetingar)

och en toppenresa till Ullared m.m.!

Du hittar säkert en massa onödigt... haha...



Ha det gott.. vi hörs!



Kram Mariana

2011-09-05 @ 17:27:57
Postat av: Anita

Hej Mariana....Javisst har vi trevligt om nätterna....annars kunde vi stå och sortera brev på posten......ja jäklar du den där bålgetingen....får se om de har fixat lampan ....haha...Du får rapporter om resan till Ullared om du kikar in hit ibland....ha det gott....Kram......

2011-09-05 @ 17:59:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0