LCHF-Frallor



                       GodMorgon Torsdag.........

            Jag har bakat frallor till frukost i dag
            ja inte vilka frallor som helst utan
            LCHF-frallor...............



              Jag fyllde dom med riven ost och
              tärnad rökt skinka och soltorkade
              tomater och så kryddade jag med
              pizzakrydda...................

             Denna höst måste vi byta panna så
             i dag kommer det en gubbe som ska
             lämna kostnasförslag och i nästa vecka
             kommer det 4-5 stycken till......så jag
             vet vad jag ska roa mig med på min
             långledighet........I dag blir det en sväng
             till USÖ och ögonbottenfotografering....
             vilken jäkla tur att solen skiner för det
             blir inte så skämmigt att bära solglas-
             ögon då.......eftersom man får droppar
             så att pupillen öppnar sig man ser ut
             som en knarkare.....och man blir
             ljuskänslig.....och så får jag inte köra
             bil heller så jag får ta med Goe Gubben
             ja när vi kommer hem från USÖ drar vi
             till Ullared och ev senare åt Varbergs-
             hållet........nej nu ska jag gå och äta
             frulle med de nybakade frallorna.....A....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0