hemma igen



          Ja då har vi kommit hem igen.......och vi
          är trötta....det tar på krafterna att åka till
          Ullared och handla.....skönt när det är gjort

          Magnus kom hit med svamp till sin pappa....
          jag är ju inte så förtjust i det, men jag åt
          ett par mackor jag också......Svärmor Siv
          kom med en burk hembakade kakor och
          dom får nog hennes son äta upp för det
          var rätt mycket socker i dom...............

          Och i morgon är det måndag igen.......A...

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt med svärmor som kommer med sötsaker.

Gillar färgskalan på det ni handlat...

Gulligt av Magnus att komma med svamp så där....

Det finns hur mycket som helst där ute i skogarna just nu.



Kraaaam

2011-09-12 @ 08:09:53
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja jag har snälla barn och en snäll svärmor....och du den där färgskalan gick mest i grått och svart...med lite cerist och vitt...men jag är såå nöjd med det jag hittade...kram...

2011-09-13 @ 06:51:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0