Fredag 2/9



                               GODMORGON.........
            Dagens frukost blev en dubbelmacka i smörgås-
            grillen och till det en god kopp kaffe..................

           Ja då har jag gjort två jobbarnätter ........usch nu
           känns det på nätterna att det är höst.....och man
           får ta på sig en jacka framåt 02- tiden för då är det
           bara 6-7 grader ute......och nu har jag varit utan
           ytterkläder så länge så jag glömmer hela tiden
           jackan hos brukarna men när jag kommer ut
           blir jag snabbt påmind om att jag hade nog något
           mera på mig, och då blir det att gå tillbaka in till
           brukaren igen........det man inte har i huvudet får
           man som bekant ha i benen..................

          Nu är det bara att vänta på Goe Gubben för i
          kväll har jag beställt skaldjur...........hoppas
          att det blir Hummer för det är så himla gott
          Goe Gubben skulle ta en shopping runda på
          lunchen i dag, själv var han sugen på en
          blodig köttbit, men det är inte jag, så vi får
          se vad han har handlat......det kan nog bli 
          en två rätters i kväll...........Nej nu har Erik
          varit hemma och bubblat en stund, så nu
          är det dags att lägga i en maskin tvätt och
          att få sängarna bäddade.............

          Ha en skön Fredagskväll så återkommer 
          jag om vad det blev att äta till vårt fredags-
          mys.....................A.............................


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0