Campar



               När vi hade handlat färdigt åkte vi till
               Åsa camping....som ägs av en tidigare
               Örebroare........Där åt vi kräftor och
               Janssons frestelse.......väldigt gott.....

               Det var meningen att vi skulle ta oss ett
               dopp i Västerhavet men det blåste och
               regnade....så istället packade vi ihop och
               begav oss till nästa ställe.......................



                Som blev Kinnekulles Camping vid Vänerns
                strand.........här var det lite bättre väder,
                lite sol ibland och ingen blåst..........Just
                nu har vi ätit en grillad köttbit och tagit oss
                ett glas rött........jag sitter inne i husbilen
                och skriver detta inlägg, de andra 3 är ute
                och rastar Ludde..........I morgon blir det
                att åka de ca 15 milen hem.......det känns
                bättre än att åka de ca 30 milen från väst-
                kusten.........är det nu skapligt väder kanske
                det kan bli ett morgondopp..............A.......




Kommentarer
Postat av: Mariana

Hallå där livsnjutare....



Men vilken fegis Du är som skippade att bada i havet! :)

Ni verkar ju ha haft en toppentripp... härligt!

Välkommen hem till vardagen!



För mej är jobbarhelgen gjord... gött...

så nu unnar jag mej ett glas vin, eller två..



Kram

Mariana

2011-09-12 @ 22:27:05
Postat av: Anita

Hej Mariana....Haha....ja jag fegade ur när jag skulle bada i havet....det hade blåst in så mycket tång och skit....men vi har haft en skön helg trots dåligt väder....vad skönt att du gjort din långa jobbarhelg.....då är du värd ett glas vin...min långa jobbarhelg kommer ju denna helg.....Kram....

2011-09-13 @ 06:44:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Mariana

Hej igen....



Ska tänka på Dej i helgen om jag hinner. Jag har barnbarnen här hela helgen och då blir det förstås fullt upp. Men först väntar onsdag, torsdag natt.



Vilka härliga bröd Du har bakat!



Kram...

2011-09-13 @ 16:52:31
Postat av: Anita

Hej Mariana.....oj vad roligt du får, när du ska ha barnbarnen.....du behöver inte tänka på mig ett dugg

för jag förstår att det blir fullt upp för dig...jag undrar om det inte är vår tur att jobba ihop snart??....Kram och ha två bra jobbarnätter...

2011-09-13 @ 17:46:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0