Bakning



             Goe Gubben har bakat frallor efter
             LCHF recept.......på nätet har vi
             skickat efter färdigt bakmix som
             heter Bakerix......och det blev så
             goda frallor.....så nu är det beställt
             mera bakmix, sötningsmedel , för-
             tjockningsmedel och nudlar..........
            


                 Jag gjorde en ostkaka på keso
                 och som Smålänning som
                 ätit mammas och min syster 
                 Gulles hembakade ostkakor
                 så smakade den nog inte ost-
                 kaka.....men med lite mera bitter-
                 mandel så blir den nog ok......den
                 smakade helt ok tillsammans med
                 hallon blåbär och grädde........allt
                 som smakar ok och ingår i LCHF-
                 kost prova jag recepten på, och
                 denna "ostkaka" kommer jag att
                 göra flera gånger .....som efterrätt
                 blir den jättebra eftersom det är
                 bär till........lite tillåtet sött...A......

Kommentarer
Postat av: Madde

Hörrudu...det där receptet vill jag allt ha av dig.Fick det en gång av min vän Mia...men har lyckats slarva bort det.

Sån där ostkaka på keso är jättegod....måste få receptet.



Kram Madde

2011-09-26 @ 08:15:05
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.....jag ska fixa receptet åt dig.....Kram...

2011-09-26 @ 11:03:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0