Tisdag 11/10



                                     GodMorgon....


           
                 Tre virkade tomtar har jag gjort, det
                 är roligt men ett himla räknande. Goe
                 Gubben ropade på mig igår när jag satt
                 på övervåningen och virkade....sover du
                 ropade han....fjorton fick han till svar....

                 I dag skulle jag åkt till Tarja men hon
                 sms:a att hon hade varit tvungen att
                 jobba natten som varit.....så nu får
                 det bli en annan dag i stället..................

                 Tvätta fönster skulle jag nog behöva
                 börja med....ja det blir det nog idag...A...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0