Karlstad



          I Fredags drog vi iväg med husbilen till
          Karlstad........här sitter Ludde och be-
          traktar omgivningen inifrån Fia och
          Lasses husbil...................



               Vi var på en Kinarestaurang på lördag-
               kvällen och på dagen gjorde vi stan med
               att springa runt i affärer och handla både
               ditt och datt..........Här åt jag en god Vår-
               rulle med sallad.........................



            På hemvägen stannade vi i Kristinehamn och
            var nere vid Picasso statyn och vattnet........



                                        Vänern...............



        Det här är Skagern......strax innan Åtorp......



           Nu har jag laddat in med en rejäl tallrik
           av Goe Gubbens köttfärssås, här med
           riven ost och mycket curry på, det behövs
           för i natt blir det att jobba med Fina Mariana....A.....

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hördudu....



Nu förstår jag varför Du var så seg inatt...

Du hade ätit alldeles för mycket av Goe Gubbens mat.



Äh, skojar bara... Du är aldrig seg...

alltid på alerten, snabb och engagerad...

Du är bäst helt enkelt.... kramar...

2011-10-17 @ 16:33:09
Postat av: Anita

Haha....jag tror inte det var Goe Gubbens mat....utan mera att Värmlandsluften tog ut sin rätt...jag vet inte om jag var så snabb i natt...men vi kompletterar varandra rätt bra tycker jag........Kram....

2011-10-17 @ 20:24:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Mariana

Instämmer med föregående talare...

Vi är ett oslagbart team! :)... kram...

2011-10-17 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0