Äppelkakor



                           Hej på Er..................

           Ja då är SannaMarken över för i år och
           kanske för alltid.......men det tror inte jag
          
           Kålsoppa har jag gjort i vanlig ordning och
           Erik har ätit med god aptit...jag tror att han
           kom hem och åt 3 dagar i streck...........

           Äppelkaka och vaniljsås var inget som han
           gillar så det fick Magnus och Anna............

          I dag har jag bakat sju äppelkakor som Goe
          Gubben ska ta med in till jobbet i morgon för
          det är han som står för sitt årliga fredagsfika
          men florsockret tog slut så det måste inhandlas
          i kväll.....men jag lyckades rätt bra med alla sju..
          hoppas nu att det räcker till alla 60 personerna, men
          det blir både vaniljsås och glass till......




           I kväll blir det bubbelbad......det första 
           i höst....ska bli så skönt att få skrubba
           sig och sätta på ångfunktionen så att
           alla porer öppnar sig och blir rengjorda
           och efteråt blir det skön fotvård....A......

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0