Tungt lyft



         Då är det snart GodNatt
         Kvällen har vi tillbringat
         i lugn och ro framför tv:n
      
        Jag gjorde ett lyft i natt som
        inte var bra för min rygg, har
        därför haft ont i dag, så jag 
        har mest suttit stilla,  virkat
        två tomtar har jag gjort......
        och tittat på reprisen av
        Robinsson som jag missade i
        går kväll.....Vi åt en ägg och
        räksallad när vi tittade på
        Doobidoo....så kvällen har 
        varit väldigt lugn och skön

       Nu önskar jag er en GodNatt....A... 
                 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hördudu Goe Anita....

Du måste vara rädd om Dej när Du jobbar!

Jag vill inte höra talas om att Du blir sjukskriven.

Vi måste ju få jobba ihop snart igen.. :)



Bra att Du låter Lars & Ludde ta hand om hallen.. :)



Ha en fortsatt trevlig helg och tänk inte på mej...

Inatt var det ett riktigt dimmigt och senare halt Lekeberg... snart dax att dra iväg igen.. kram..

2011-11-12 @ 17:58:30
Postat av: Anita

Ja jag tror att vi har ett par nätter tillsammans här framöver.....nej sjukskriven blir jag inte..hallen är klar och jag är nöjd...haha säg till Björn att han kör försiktigt...eller är det din tur kanske att köra i natt.....Kram....

2011-11-12 @ 19:55:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0