Torsdag 17/11



                 GodMorgon alla Glada.....

         I dag blir det en sväng till Nalavi för att
         besöka min gamla arbetskamrat Mari-Anne
         och käka räkmackor.......Jo ni vet han ....
         hantverkaren som ringde mig ....han med
         rösten alltså...nu har jag fått veta av Goe
         Gubben att han sitter bara på kontoret och
         talar i telefon....inte underligt att de säljer
         så mycket pannor på det företaget...jag
         skulle nog köpa en resa till Månen om han
         ringde och skulle sälja en till mig........så i
         dag kommer det visst någon annan hant-
         verkare hit, men då är jag inte hemma...

         Luddes "första" matte hörde av sig i går och
         sa att Luddes mamma ska ha valpar i December
         om någon är sugen.......och de blir säkert
         lika goa och interligenta som min goe Ludde
         så ni kan höra av er till mig om intresse finns

         Ha en bra dag.........A.............................

Kommentarer
Postat av: mikaela

fin blogg du har :)

2011-11-17 @ 11:24:23
URL: http://justmikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Himla osis jag har,vi har bara kaminer att elda i,fast en förfrågan ang pannor kanske jag skulle kosta på mig.HiHi AQ

2011-11-17 @ 20:52:55
Postat av: Anita

Hej Anette......Ja du får nog ringa om du ska få hör rösten på pannmannen för nu är pannan installerad och klar och inte sjutton har jag sett till röstmannen.......men det kanske finns något jag behöver ringa om snart....Kram....

2011-11-19 @ 09:36:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0