Tisdag 29/11



                           GodMorgon.....alla glada.......
 
                           Ja då har jag avverkat två nätter
                           på jobbet igen.....och det har varit
                           kul.......i natt jobbade jag med fina
                           Mariana.....och hon har torkat av
                           fågelskit från bilrutan med sprit
                           och efter det trodde vi att spol-
                           ningen på bilen pajat för det små
                           duttade vatten hela tiden på rutan
                           så vi fick köra med vindrutetorkarna
                           på.......men hör och häpna när vi
                           kom fram till brukaren förstod vi
                           vad det var för fel.........det regnade,
                           men ett gott skratt fick vi..............

                           I kväll ska jag slå mig ner framför
                           tv:n.....lägga upp fötterna på en
                           fotpall......plocka fram tomtevirk-
                           ningen och lägga i knät......sedan
                           blir jag bjuden på glögg, pepparkakor,
                           och grönmögelost.......och efter det          
                           ska jag förhoppningsvis virka en fin
                           tomte i de glada färgerna svart och
                           grått....precis som vädret........A.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där Goe Anita! :)



Tack för ett gott skratt när jag läste Din blogg... haha... och tack för de två nätterna... :)

Ja, vi håller stilen och lyckas alltid få till något tok... men vi gör ett riktigt bra jobb, eller hur? Och när vi får kommentarer som att vi har en ängel bakom örat, då kan vi sträcka på oss...



Vad mysigt med glögg, pepparkakor o ost...



Förresten tack igen för läckerheterna som Du bjöd på inatt...mums...



Ha det gott.. vi hörs snart.. kram..

2011-11-29 @ 21:16:14
Postat av: Anita

Hej där Mariana.......Javisst gör vi ett bra jobb...ja jag glömde ju farbrorn på Höjden som sa att vi inte hade någon räv bakom örat.....nej vi hade änglar bakom örat i stället...det värmde i kalla natten.....mötet med den goa farbrorn......

Peppakakorna med en jättegod ost satt fint framför tv:n...det blev även 2 små glas med glögg.....det är ju egentligen för sött för mig...men nu har jag i allafall smakat i år.......Ta hand om dig och de dina.....Kram.......

2011-11-30 @ 14:03:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0