Summering



       Tystnad råder i huset, klockan
       har just slagit midnatt och Goe
       Gubben och Ludde har gått och
       lagt sig......Vi har tillbringat kvällen
       i Marieberg......handlat kläder,
       skor, spel och presenter....och
       vi fick tag på allt , så jag är så
       nöjd, för nu behöver jag inte
       besöka det stället på ett tag....

      I morgon ska vi på födelsedags-
      kalas och bli bjudna på mat, så
      då slipper jag tänka på det också
      det är sonen Magnus som fyllt 29
      år i veckan som ska uppvaktas...
      och vi ska bli presenterade för
      Magnus sambo Annas föräldrar
      .....trevligt......Det blir nog att jag
     får sitta framför datorn ett tag för
     jag råkade ta mig en napp fram-
     för tv:n tidigare i kväll....men vad
     gör det jag är ju van att vara uppe
     på nätterna....Ha det gott.....A......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0