Rotmos och Makroner



           Det låg en kålrot och skramlade i kylskåpet
           så det blev det till middag i dag och så hade
           jag köttkorv till och så mycket senap naturligt-
           vis.......gott...gott....................................



            Ja sedan skulle jag ge mig på att baka Makroner
            jag hittade ett annat recept än det jag brukar ha
            Jag brukar inte ha i karamellfärg, men nu skulle
            jag pröva men jag var för snål för de blev lite
            blaskig färg men skit samma, smaken är ju lika
            och så fick jag ett sms från Fina Mariana så jag
            glömde bort kakorna i ugnen....men vad gör det
            om hundra år.....det finns så mycket annat som är
            viktigare........Kram Mariana jag tänker på dig.......

            Sedan har jag tagit tag i alla mina stora dukar och
            manglat dom.......det var nog ca 15 st........varför
            har jag så många stora dukar......ja säg det.........

            Nej, i vanlig ordning har jag nu en stor disk att ta
            hand om..........Ta hand om er.........A..................
        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram på Dej Fina Anita...

Kul att läsa allt Du skriver... <3

2011-11-24 @ 23:01:48
Postat av: Anita

Roligt att du tycker om att läsa mina tokigheter....Kram.....Ha det bästa......

2011-11-24 @ 23:25:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0