Måndag 21/11



               GodMorgon igen..........

      Ja helgen har gått fort och nu är det måndag
      igen.........och om ni vill veta hur det gick att
      komma i säng i går kväll med min onda rygg
      så blev det så att Goe Gubben och jag fick
      byta säng.....och det gick lättare att lägga sig
      då på hans sida.......så nu får det bli så ett tag
      framöver.........Annars var vi bjudna till Goe's
      syster som har fyllt år så vi packade in svärmor
      och Ludde i bilen och begav oss till Vintrosa, och
      där blev vi bjudna på god smörgåstårta...trevligt

      Erik har flaggat för ankomst vi 1230 tiden så då
      ska det stå potatismos på bordet......och efter det
      om inte ryggen låser sig totalt hade jag tänkt att
      baka några saffranssnurror med apelsin och vanilj
      i.........det låter hur gott som helst för en apelsin-
      älskare som mig........Nej nu är det dags att börja
      skala lite potatis.....Ha en bra dag för det tänker
      jag ha.......hej hej.........A.................................

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hallå där kompis... :)



Nu är det en order att Du är rädd om Dej och kurerar Dej på alla tänkbara vis, för jag vill ha Dej frisk när vi ska jobba tillsammans.



Lycka till med saffranssnurrorna...



Ha det gott... kram...

2011-11-21 @ 11:57:56
Postat av: Anita

Haha......Klart att jag ska jobba med dig, det ska bli såå kul....sedan blir det en natt till och sedan är jag långledig så då får jag vila upp mig och ryggen......Nu har jag gett den "minste" sonen lite mat så nu kör jag igång med baket....Ha det gott...Kram.....

2011-11-21 @ 12:55:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0