Långledig

............................


       Oj vad trött jag är......efter två nätter
       som har gått i ett så är det nu skönt att
       vara långledig från jobbet..................

       Jag sov bara ca 1 1/2 timma i dag för
       Elin skulle komma och städa, och man
       är ju tvungen att plocka lite innan hon
       kommer......vi har ju ställt till det på
       hela nedervåningen.eftersom vi ska
       slutföra vår hallrenovering med att
       spika upp lite vit pärlspont och lägga
       nytt klickgolv.......så i stora rummet
       ligger det golv och virke och här i
       dator rummet står ett 400 liters
       akvarium och i diverse backar är
       det sand och pumpar och allt möjligt
       bråte........men jag var med Goe Gubben
       in till stan....men satt och sov i bilen när
       han gjorde sina inköp.......men jag var
       inne till Lidl så jag fick min goda keso....

       Och i morgon ska jag infria mitt nyårs-
       löfte och ta mitt stora asc........och gå
       ner till Kastanjen för att köra ett tränings-
       pass.......ha ha det blir nog en syn för
       Gudarna.......hoppas att jag är själv där..
       GodNatt Gott Folk...........A.....................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0